Finałowemu spotkaniu ligi NFL co roku towarzyszy atmosfera wielkiego wydarzenia. W przerwie meczu występują największe gwiazdy amerykańskiej muzyki, a czas antenowy wyświetlanych podczas Super Bowl reklam jest rekordowo drogi.
Jedna z reklam, które Amerykanie zobaczą w niedzielny wieczór została już opublikowana. To kampania producentów napoju Mountain Dew. Główną atrakcją spotu jest postać nazwana "Puppymoneybaby", czyli skrzyżowanie małego psa, małpy i dziecka.
W ciągu doby, reklamę wyświetlono w internecie już 3 miliony razy. Amerykanie zakochali się w krótkim filmie, a Wam jak się podoba?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?